Firefox NEW Firefox 2.0 released - Download Now!

Thursday, June 09, 2005

Triple play



Gabungan data, suara dan video ini yang dikenali sebagai triple play dan ia memerlukan rangkaian jalur lebar berkelajuan tinggi untuk memastikan pengguna mendapat perkhidmatan terbaik tanpa sebarang kelewatan dalam rangkaian.

Sememangnya ramai mengetahui perkhidmatan data, suara dan video telah diperkenalkan sebelum ini dan ia boleh dilaksanakan dalam pelbagai rangkaian termasuk Internet dan telefon bimbit.

Bagaimanapun, ia tidak digabungkan dalam satu perkhidmatan yang bersepadu dan masing-masing menggunakan teknologi tersendiri seperti talian telefon.

Sehubungan itu, syarikat-syarikat teknologi rangkaian kini sedang berusaha memperkenalkan rangkaian generasi baru yang mampu mengendalikan kesemua aplikasi tersebut dan juga aplikasi-aplikasi lain dalam satu rangkaian jalur lebar yang kos efektif dan berciri masa depan iaiatu rangkaian jalur lebar berasaskan Protokol Internet (IP)

Triple Play

Dunia sekarang semakin canggih... tak terkejar kita kalau nak update diri dengan teknolokgi baru ni... contohnya handphone. Baru semalam beli Nokia 3230 minggu depan keluar lagi baru punyer.. Nokia 3333.... hehehe... contohnye la........hehehehe.. tapi lagi laju teknologi .. macam tu laju gak masa.. kalau tgk skang .. seminggu macam 2 hari je.. baru masuk hari isnin.. tetiba dah hari khamis... pantas betul la masa berjalan.... bukan berjalan.. berlari dah ni... kita pun kena berlari jugak la nampaknya....... (Surah Al-Asr..... fahamkan isinya...)... wallahualam bissawab...


Posted by Zamri@ 6/09/2005 10:35:00 AM




Advertise Here

Buy to Let Mortgages

Adsense Traffic Secrets

Secrets how to bring more traffic to your adsense blog/web by Joel Comm

Minisitesecretsrevealed

Get your hands on Dan Kelly's "Mini-Site Secrets Revealed" absolutely free!!

Join SlashMySearch

Earn money when you search!

WordPageBuilder

Discover a simple step-by-step software tool changing the way site owners distribute content while converting old dusty eBooks and Special Reports into Money Magents...in just 6 simple steps!

MINISITE - D.I.Y

Make Your Own Mini Sites in Just 30 Minutes ~ Without Being a Web-Techie, Buying Expensive Software or Paying Huge Web Design Fees

Sponsors

Your Ad Here

Your Ad Here