Firefox NEW Firefox 2.0 released - Download Now!

Monday, May 30, 2005

Financial Planner

Adakah anda tahu bahawa dengan tidak mengambil segelas “teh tarik” RM 1 setiap hari, anda boleh menjimatkan lebih daripada RM 4,700 ldalam masa 10 tahun? In adalah benar – sekiranya wang dijimatkan dalam satu akaun yang membayar faedah sebanyak lima peratus yang dikompaun harian.

Cuba fikir, jika anda menjimatkan ratusan Ringgit sebulan untuk tempoh 10 tahun itu. Sekarang kami sedang bercakap tentang WANG BESAR! Walau bagaimanapun, untuk mencapai ini dan gol-gol lain, anda perlu MERANCANG SEKARANG!

Sebenarnya saja je open this story sebab rasanya dalam dunia ni semua orang hadapi masalah yang lebih kurang sama dalam kewangan. Mende pun aku dapat idea dari sorang blogger yang mintak tools atau pun tips utk planning belanjawan. Aku pun bagi la tips dengan senaraikan segala jenis belanjawan dalam satu Ms Excel dan follow exactly what ur plan in that excel.
Masalah ni bukan org lain aje...aku pun kekadang rasa tak cukup. Lagi besar gaji ko lagi banyak pulak ko nak beli. Kad kredit ? tak yah cakap la.... kalau boleh semua jenis kad kredit nak ada dalam beg duit... ye la nak tunjuk betapa bagus nyer orang tu.... Pada hal lagi banyak kad kredit lagi banyak peluang korang nak berhutang. Jadik aku ader jumpa satu website .. tools utk korang merancang... rancang dan follow what exactly yg ko plan. Kalau setakat rancang tapi tak ikut... serupa hangat taik ayam je la. (macam aku kot :p heheheheh)... jadik aku bagi website tu..pepandai korang ler........... dan sapa nak pakai aku nyer Financial Planner yg aku pakai tu (dlm format excel).. korang tinggalkan email... nanti aku forwardkan...... ok


MyMoneyskills


Posted by Zamri@ 5/30/2005 06:06:00 PM




Advertise Here

Buy to Let Mortgages

Adsense Traffic Secrets

Secrets how to bring more traffic to your adsense blog/web by Joel Comm

Minisitesecretsrevealed

Get your hands on Dan Kelly's "Mini-Site Secrets Revealed" absolutely free!!

Join SlashMySearch

Earn money when you search!

WordPageBuilder

Discover a simple step-by-step software tool changing the way site owners distribute content while converting old dusty eBooks and Special Reports into Money Magents...in just 6 simple steps!

MINISITE - D.I.Y

Make Your Own Mini Sites in Just 30 Minutes ~ Without Being a Web-Techie, Buying Expensive Software or Paying Huge Web Design Fees

Sponsors

Your Ad Here

Your Ad Here