Firefox NEW Firefox 2.0 released - Download Now!

Monday, September 06, 2004

Air kencing ada khasiat?

``SAYA menghidap buasir hampir selama lima tahun tetapi tiada satu ubat pun yang dapat membantu menyembuhkannya. Tetapi, sejak enam bulan lalu, saya mula minum setengah gelas air kencing saya setiap pagi.
``Dan, apa yang menakjubkan ialah saya hampir sembuh,'' begitulah pengakuan seorang pekedai dari Yaounde, ibu negara Cameroon, yang tersiar dalam akhbar Le Messager.
Seorang majistret pula mendedahkan, sejak bertahun-tahun mengalami masalah keguguran rambut yang serius, dia mengalami kebotakan.
Tetapi, sejak mula mengamalkan minum air kencing, rambutnya tumbuh kembali. Kali ini, lebih menakjubkan.
Seorang lelaki yang dikenali sebagai Omer Otabela pernah menghubungi sebuah stesen radio. Dalam perbualannya, Omer berkongsi cerita dengan pendengar mengenai neneknya.
Menurut Omer, apabila neneknya dipatuk ular ketika berada di padang, neneknya segera minum air kencingnya sendiri.
Amalan ini kata Omer, secara tidak langsung melambatkan aliran bisa ke jantung hinggalah neneknya sempat dibawa ke hospital.
Pengakuan demi pengakuan berhubungan amalan meminum air kencing sendiri ini amat memualkan, tetapi tidak kurang yang berani `mencuba' secara rahsia.


Berani kah anda utk minum air kencing anda? Hehehehe sendiri mau ingatla.......


More





Posted by Zamri@ 9/06/2004 08:02:00 PM




Advertise Here

Buy to Let Mortgages

Adsense Traffic Secrets

Secrets how to bring more traffic to your adsense blog/web by Joel Comm

Minisitesecretsrevealed

Get your hands on Dan Kelly's "Mini-Site Secrets Revealed" absolutely free!!

Join SlashMySearch

Earn money when you search!

WordPageBuilder

Discover a simple step-by-step software tool changing the way site owners distribute content while converting old dusty eBooks and Special Reports into Money Magents...in just 6 simple steps!

MINISITE - D.I.Y

Make Your Own Mini Sites in Just 30 Minutes ~ Without Being a Web-Techie, Buying Expensive Software or Paying Huge Web Design Fees

Sponsors

Your Ad Here

Your Ad Here