Firefox NEW Firefox 2.0 released - Download Now!

Friday, August 13, 2004

Esok ke JB - Konvo UTM

Esok aku akan ke JB sebab aweks aku konvo. Hari ni pun mungkin tak dapat nak update blog aku sebab pc aku takde. ni pun pakai laptop office. Jadik mungkin hari Isnin la aku update blog dgn berita yang menarik terutamanya tumpuan diberikan kepada sukan bolasepak. Sebab kalau aku nak cerita pasal hal ehwal semasa mungkin tak dapat kot lagipun Junaidix blog dah update. Jadi mungkin tumpuan aku lebih pada sukan dan teknologi serta sket2 agama la... bukan aper untuk diri sendir gaks.

Malam tadi aku main FUTSAL kat SS14. macam biasa la dengan team aku. Malam tadi takde mood nak main sebab aku dapat tahu dari member aku yang sorang lagi member aku ni hot dengan aku pasal satu perkara. Pening aku, padahal aku takde niat pun nak assume macam tu pada keluarga dia. Anyway aku ingat nak call dia, tapi bila pikir aku dah lama kawan dia takkan dia tak paham perangai aku. Aku kawan dengan dia sejak zaman sekolah lagi. Tak sangka lak dia pikir bukan2 pasal aku. Aku takde niat langsung nak pikir macam tu. Jadik aku cancel aku taknak call dia sebab kalau dia sebagai kawan aku dia takkan pikir yang bukan2 pasal aku. Ni le first time aku cerita masalah aku dalam blog ni... jadik sori la ganggu tumpuan korang semasa nak surf my blog... thanks for read my expression and problem....xiexie


Posted by Zamri@ 8/13/2004 11:44:00 AM




Advertise Here

Buy to Let Mortgages

Adsense Traffic Secrets

Secrets how to bring more traffic to your adsense blog/web by Joel Comm

Minisitesecretsrevealed

Get your hands on Dan Kelly's "Mini-Site Secrets Revealed" absolutely free!!

Join SlashMySearch

Earn money when you search!

WordPageBuilder

Discover a simple step-by-step software tool changing the way site owners distribute content while converting old dusty eBooks and Special Reports into Money Magents...in just 6 simple steps!

MINISITE - D.I.Y

Make Your Own Mini Sites in Just 30 Minutes ~ Without Being a Web-Techie, Buying Expensive Software or Paying Huge Web Design Fees

Sponsors

Your Ad Here

Your Ad Here